dinsdag 20 oktober 2009

Award



Van de week kreeg ik deze award van Jolanda en vandaag ook nog eens van Sonja

Bedankt dames;-)

De bedoeling van deze award is om 10 eerlijke/leuke dingen over jezelf te vertellen maar had ik dat laatst ook al niet gedaan?
Deze keer hou ik 't maar heel simpel!

Ik.......
1)..ben liever lui dan moe;
2)..hou van lekker eten;
3)..ga heel graag uit eten;
4)..snoep heel graag en dus teveel;
5)..hou van de herfst;
6)..kan niet tegen onrechtvaardigheid;
7)..ben gek op dieren;
8)..zou willen dat ik mooie natuurlijke krullen in mijn haar had;
9)..heel blij ben dat ik het scrappen ontdekt heb;
10)..graag uitslaap.

Nou misschien niet zo bijster interessant maar het is wel de waarheid.

Ik ga deze award niet doorgeven want volgens mij heeft bijna iedereen 'm alweer gekregen.


2 opmerkingen:

Fia zei

Leuke antwoorden Petra!!
Ik heb er ook eentje gekregen, maar gezien hij het hele forum ronddwarrelt weet ik even niet aan wie ik hem door ga geven dus.....?!
Geef ik hem maar niet aan jou door hè??

scrapdictive zei

Hééé, leuk dat je de bij de award behorende vragen hebt beantwoord. Kort, krachtig en lekker duidelijk.

Toodles,
Jolanda