dinsdag 3 november 2009

Kaartje voor Sonja

Sonja is vandaag 50 geworden en voor haar heb ik dit speciale kaartje gemaakt.





Materialen: cardstock, papier Basic Grey porcelain, bruine labelkaartjes gestempeld met tekststempel van panduro, randjes gekarteld en bewerkt met distress ink, stempel Melissa Frances, randje geborduurd en versierd met glitter (stickles diamond). Papieren roosje en parelsnoer van de plaatselijke bloemenwinkel, magnolia-stempel is ingekleurd met derwent softcolour en doezelaars.



6 opmerkingen:

blogvanco zei

Wat een prachtige kaart Petra, je kunt zo zien dat je hier je ziel en zaligheid in hebt gelegd, geen geintje, complimenten !

Fia zei

Ohhh wat een allerliefst kaartje weer, jij bent een kei hier in inkleuren kan je als de beste!
En.....ook ik maak geen geintje hoor!!!

Sonja zal hem wel heel mooi vinden!

Petra zei

Bedankt dames voor de complimenten. Ik vond 't bijna jammer dat ik het kaartje op de post moest doen ;)

Ben ook altijd zo bang dat 't door de post beschadigd wordt.

Saskia zei

Wat een prachtige kaart... en zo superlief!!

Saskia :)

Hieronique zei

Gaaf kaartje Petra!

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Dank je wel Petra,
hij is inderdaad Prachtig en super lief om te zien!hij staat op mijn salontafel en daar blijft hij voorlopig nog heel lang staan!!
Designpapier is prachtig heel fijntjes deze lijn.en zoals Fia al zegt, je kleurt heel mooi:)

Digikus Sonja