zondag 28 februari 2010

Digistempels

Daar zijn ze dan mijn zelfgemaakte tickets.

Met Nederlandse tekst want daar zijn er zo weinig van.



Ik ben bezig met meer teksten te maken maar wil eerst kijken of er wel interesse voor is.

Mocht je ze leuk vinden en uploaden zou ik het wel op prijs stellen dat je hier een berichtje achterlaat ;-) Wel zo netjes als bedankje en handig voor mij zodat ik kan zien of er animo voor is.

Er zit veel tijd in het maken van de digistempels en ik wil ze met alle plezier gratis met jullie delen onder de volgende voorwaarden: de stempels mogen gelinkt worden maar niet zonder mijn toestemming elders geplaatst worden.

Klik hier

6 opmerkingen:

* Daniƫlle * zei

Bedankt voor het maken en delen!

Fia zei

Nou en of er animo voor is vind ze erg leuk en heb ze al gedownload.
Ik wacht geduldig af......

Groetjes Fia

Anoniem zei

Bedankt!!! Leuk dat je ze met ons deelt zeg...

Renate zei

Dank je wel.

Ellen de Boer zei

Ook deze heb ik gedownload, super zeg! Lief dat je het wilt delen.

Groetjes Ellen

Laura zei

erge leuke tickets hoor, ik heb ze gedownload omdat ik het leuk vind om ze op mijn kaarten te gebruiken.
Bedankt daarvoor.
groetjes Laura.