maandag 15 februari 2010

Tasje





Schattig hè?

Dit tasje heb ik gemaakt n.a.v. een beschrijving op TruikeBron.com

Zo schattig en heel makkelijk te maken.

Ik heb de cirkels uitgestanst met nestabilities zodat het echte cirkels worden want ik ken mijn knipkunsten ;-) Binnenin heb ik ipv het leuke papier wat hun er in hebben gedaan (geen idee waar dit te koop is) er een taartrondje in gedaan. Wat ik erin doe weet ik nog niet; misschien snoepjes maar zit ook te denken aan een soort van geurzakje ofzo en dan cadeau te geven. I.i.g. weet ik al wie aan wie ik dit ga geven ;-))



6 opmerkingen:

Mariëlle vdB zei

Wat ontzettend leuk!
In het tasje zou je ook crépepapier kunnen doen, of van dat vliegerpapier dat gebruikten we op de basisschool voornamelijk voor kerst theelicht houders te maken enzo...
Zo met de taartbodem is ook heel erg leuk...

Dilly zei

Wat een ontzettend leuk tasje is het geworden. Gaaf idee dat je taartpapier hebt gebruikt voor de binnenkant.

blogvanco zei

Ook al zo leuk, en helemaal leuk met dat taartpapier erin !!

Tineke zei

Schattig tasje en wat mooi gemaakt.

Fia zei

Wat een lieffie!!!
Vind het papier zo schattig, en de taartonderzetter is erg leuk.
Een geurkaarsje er in is ook altijd leuk en lekker!

Groetjes Fia

MvM-design zei

Helemaal leuk!! Mmmm dat papier heb ik ook nog liggen!