dinsdag 13 april 2010

Blogaward



Van Daniëlle kreeg ik deze blogaward. Grappig, ik had 'm zien staan op haar blog en had in een bb geschreven; "ojee, daar zijn ze weer" maar ik had niet gezien dat Daniëlle 'm ook aan mij doorgegeven had.

Daniëlle bedankt; ik ga een poging doen ;-))

Dus nu moet ik 10 dingen over mezelf gaan vertellen.....pfffffffft, daar gaan we weer..ik hou 't maar een beetje bij de dagelijkse dingen!

Wist u dat....

1) Ik nu voor de pc zit maar het een gigantische puinhoop is op tafel, bijna
al mijn scrapspullen liggen er uitgestald;
2) Ik morgen moet werken en eigenlijk geen zin heb;
3) Ik vanmiddag een paar plantjes in de tuin geplant heb en daarna heb ik heerlijk
in de zon zitten haken, uit de wind was 't echt heerlijk toeven;
4) Ik net een klein bekertje ijs op heb met chocoladesaus;
5) Ik nu heel koude handen heb;
6) Ik weet dat je eigenlijk geen zin mag beginnen met "ik";
7) Ik ben afgelopen zondag naar de musical MamaMia geweest en heb ontzettend
genoten;
8) Ik onze schommelbank nog helemaal moet schuren en verven en dat een mega rotklus
vind;
9) Ik het heel leuk vind dat er steeds meer volgers op mijn blog komen;
10) Ik afgelopen week eindelijk weer eens een boek gelezen heb, sinds ik het scrappen
heb ontdekt lees ik zelden meer een boek en dat terwijl ik een echte boekenwurm
ben.
11) Even smokkelen; ik alle antwoorden heel netjes uitgelijnd had en nu toch alles nog schots en scheef staat...grrrrrrrrrr!!!

Ik begrijp dat ik de award ook door moet geven maar daar wacht ik even mee aangezien er heel wat bekenden zijn die de award ook gekregen hebben ;-))


1 opmerking:

* Daniëlle * zei

Leuk, je 10 punten. En dat lezen komt vanzelf wel weer. Ik heb dat sinds kort dus ook weer helemaal herontdekt. ;-)