dinsdag 12 oktober 2010

Klein tipje van de sluier

Maar dan ook heel klein ;-))))

Ik ben bezig met een lay-out voor de maandsketch van oktober via scrapsite.nl.



Leuk om weer eens een lay-out te maken maar het vergt wel heel wat van mijn fantasie, het begin ging goed maar nu moet het echt vanuit mijn tenen komen.
Ik ga mijn doos met stempels er maar eens bij pakken en kijken wat ik daar mee kan, wish me luck ;-)))

Enne dames: UTEE is Ultra Thick Embossing Enamel - een dik soort embossing poeder - kan gebruikt worden om 2 of 3 dimensionale effecten te creƫren. ...

4 opmerkingen:

Jola zei

Ja, das wel heel klein ja..:>) ben benieuwd naar het eindresultaat.

greet zei

Het hele kleine tipj ziet er veelbelovend uit! Ben benieuwd....
Groetjes Greet

blogvanco zei

Spannend hoor, hahaha. I wish you luck ! Ben ook met de maandschets bezig en kom er nog niet uit :-)

Tineke zei

Ziet er erg leuk uit, ben benieuwd naar het totale resultaat.