woensdag 13 oktober 2010

So Tweet

Dit is dus mijn gemaakte lay-out, niet echt een titel maar een "beestje" moet een naam hebben ;-))))))))

Ik vind de scrapstijl van Janine helemaal te gek en heb het geprobeerd na te doen maar ik vind mijn lay-out eigenlijk nog veeeeeeeeeeeel te kaal maar ik mis de juiste stempels om de hoekjes mooi aan te kleden dus dan maar zonder! Ik ben ook altijd bang dat ik het verpruts, ben te voorzichtig, volgende keer toch maar eens gewoon lekker kliederen ;-)))
Ook heb ik geprobeerd me bij de aankleding te houden aan de kleuren van de foto, net als Corine altijd doet.

De sketch:



Mijn uitwerking:



Ik kreeg nog wel even de vraag of ik dat kruintje niet even kon bewerken: NOT ;-)))


4 opmerkingen:

Fia zei

Ik vind hem mooi en echt heel mooi Petra!!!!!
Heel bescheiden en dat maakt deze LO juist zo super!
Mooie details de tekst is sprekend en....het kruintje ach ja mannen hè??!!!
Maar wat een ontzettende schattige en lieve foto!!

Liefs Fia

blogvanco zei

Wat issie mooi Petra ! Leuk met dat touw erbij, ga ik ook eens proberen. En de foto is zo lief !

greet zei

Wat is dit mooi! Mooie details, maar toch een voudig en heel stijlvol.
Groetjes Greet

Esther zei

Hij is heel erg leuk geworden..