donderdag 28 juli 2011

Popcorn

Nee, niet om te snoepen, alhoewel het wel heel lekker is...hmmmmmmmm ;-))




Maar Popcorn the Bear

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Hetty, ze had nog steeds een kaartje tegoed voor haar verjaardag, ik wilde wit, ja alleen wit, had 't al helemaal in mijn hoofd zitten, een simpel lintje op de voorkant en van binnen ook helemaal wit, alleen met Popcorn the Bear, tja niet dus ;-)))))))





Roosjes zijn gemaakt met creatables van Marianne Design, even wennen maar als je het eenmaal door hebt heb je hele leuk roosjes en altijd in de kleur van je kaart ;-))
De tekst "just to say" zit bij het stempelsetje, de tekst "hi" heb ik zelf geprint.


2 opmerkingen:

Hetty zei

Hallo Petra

In het echt is hij nog veel mooier en heel hartelijk bedankt voor het kaartje, hij staat op mijn kast te pronken

gr hetty

Fia zei

Wat een allerliefst kaartje zo lief met het beertje ook de binnenkant heb je zo leuk gedaan!
En de roosjes zijn prachtig ik ga eens kijken hoe je dit gemaakt heb!

Fijn weekend...
xx Fia