woensdag 7 september 2011

Photochallenge, dag 26, close up

Ik had eerst een bloem in gedachten totdat ik een paar folders pakte en daar een slak tussen zat, die werd dus mijn slachtoffer haha of eigenlijk andersom want ik moest veel geduld hebben eer íe uit z'n huisje kwam en toen draaide die nog om ook en weg was íe weer. Nu is íe waarschijnlijk bezig om nog meer gaten te maken in de hosta ;-))

Geen idee overigens hoe het effect van de eerste foto tot stand is gekomen, waarschijnlijk een kwestie van lichtval o.i.d.





Toen dacht ik; ik pluk een hostablad uit de tuin dan kruipt íe weer wel uit zijn schulp wahahaha alsof het een hond is die je een kunstje laat doen voor iets lekkers ;-))






1 opmerking:

Jola zei

Goh Petra, wat voor een capriolen je wel niet uit moet halen..geweldig!
En mooi is geworden hoor !