zondag 30 oktober 2011

Smash-album

Dat lijkt me dus best wel leuk ;-))

Ik heb bij de Action een boek gekocht; een zwarte, jemig waarom koop ik nu zwart? Ik hou d'r niet van maar een andere kleur hadden ze niet en het drong pas tot mij door toen ik thuis was en de plastic verpakking verwijderd had, tja......

Dus stap 1: versier de kaft.

Ik heb al een paar lintjes aan de ringband bevestigd, afvallintjes om het zo maar te noemen, te klein om te gebruiken maar eeuwig zonde om weg te gooien.

Ik heb al een paar smash-albums gezien op het internet maar ik vind ze allemaal zo netjes binnen in; dat ga ik dus niet doen, er komen knipsels in, een mapje met sjablonen, zoals bijv. hartjes/jurkjes en ach ik ga maar wat aanrommelen zodat ik niet meer hele tijdschriften hoef te bewaren waar iets leuks in staat maar dat plak ik dan in mijn album, net pinterest maar dan SMASH.

Sorry, nog geen foto ;-))




6 opmerkingen:

Fia zei

Goh net een heel berichtje getypt en zomaar weg!!!
Heel leuk je foto,s heb je zelf gemaakt en welke stof heb je gebruikt ik zoek jute stog maar de stof is zwaar dus de verzendkosten rijzen de pan uit.
Nu ga ik op Pinterest kijken naar een Smash boek..

xx Fia

blogvanco zei

Wat grappig Petra. Toevallig zat ik dit weekend naast Jola en die was ook met een smash album bezig, heel erg gaaf! Ben benieuwd hoe die van jou er uit gaat zien. En .. ik heb er eentje gewonnen dit weekend, een eigen gemaakte "Anneke", blij blij !

Groet, Corine

Anoniem zei

Dacht ga kijken wat Petra van haar smash album gemaakt heeft :)
Zie ik iets heel anders en ook heel mooi !!
Suc6 met je smash avontuur !

Yvonne - Frl. Klein zei

A beautiful light you have!!!
Hugs,
Yvonne

Anoniem zei

Vandaag heb ik op www.scrapsite.nl ook gelezen over een Smash boek! Vond het meteen heel erg leuk, maar heb besloten om daar nog niet aan te beginnen aangezien de kersttijden er aan komen en ik voor iedereen (voor wie ik een kaartje wil schrijven) een zelfgemaakte kerstkaart wil sturen. Daar ben ik dus nog wel een tijdje zoet mee ;)

* Daniëlle * zei

Happy smashing! Ik doe met je mee. ;-)