zondag 11 december 2011

En de mini kerstboom staat ook

Dit jaar denk ik geen grote; ik kan niets vinden naar mijn zin; ik wil iets anders dan de gewone kerstboom. Gisteren hadden we iets moois gezien, heel simpel, een vierhoekige piramidevorm in wit rotan.....188 euro mevrouw, nou in nog geen 188 jaar ;-))))))))
Van de week nog even op zoek en als ik dan niets vind komt er waarschijnlijk nog een kleintje bij of ik maak zelf iets met takken, lint en kerstversieringen.



Best zielig: er schuilden lieveheersbeestjes in dit boompje en oooooooo wat voel ik me schuldig; ik heb ze buiten gezet en hopelijk vinden ze een nieuwe plek om te schuilen.



5 opmerkingen:

Fia zei

Het blijft een schattig boompje de bomen zijn schrikbaarlijk duur en.....zielig voor de lieveheersbeestjes.....brrrr koud buiten!!!!
Hier zitten ze ook boven voor het raam in een hoekje..

xx Fia

Anoniem zei

De natuur zoekt zijn/haar eigen weg, dus ook de lieveheersbeestjes...Je komt ze ws weer wel ergens tegen :)
Je hebt de boom weer sfeervol aangekleed !

Annette zei

Wat een vette kerstboom, echt heel mooi gedaan.Je vroeg mijn emailadres, hier is ie: annette.van.breda@home.nl
Alvast bedankt voor het doorsturen, weet jij trouwens toevallig ook hoe je een translation op je blog toevoegt? Ik zou het fijn vinden als iemand uit het buitenland mijn blog kan omzetten naar bijv. engels. Ik heb nog niet zo lang een blog en sommige dingen zijn nog niet helemaal duidelijk voor me. Misschien kun jij me helpen daarin?
xoxo Annette

* Daniëlle * zei

Lief boompje zeg! Ook wel handig met huisdieren in huis denk ik. Met de lieveheersbeestjes komt het vast wel goed.

Dilly zei

Ach gossie, die arme lieveheersbeestjes. Maar ik denk dat ze snel een nieuw plekje zullen vinden hoor. Mooie boom Petra!