zondag 26 mei 2013

Haken

De laatste tijd ben ik aan het haken, nouja, ik haakte wel vaker maar dat waren kleine bloemetjes.

Eerst heb ik een teckel afgemaakt waar ik zo'n 1,5 of misschien al weer wel 2 jaar geleden aan begonnen was.

Mag ik jullie voorstellen aan Fietje ;-))



Daarna moest en zou ik rozen haken, maar ik snapte er niet veel van totdat Jitske
mij een voorbeeld opstuurde per post en toen zag ik eindelijk wat ik verkeerd deed, bedankt Jitske want zonder jou had ik ze nou nog niet af.



En nu heb ik een konijntje (volgens patroon paashaas) gehaakt voor een klein vriendinnetje om te laten weten dat ik aan haar denk; zij moet woensdag naar het ziekenhuis om haar keel- en neusamandelen eruit te laten halen.



En dit wordt het volgend haakproject:




1 opmerking:

Kiek es Ier ! zei

Ben je ook besmet Petra! Wat een leuke tekkel Bea zal jaloers zijn. Je maakt hele leuke dingen zeg!
Beterschap voor je vriendinnetje XX..